Zestaw programów i podręczniki
Realizowane programy pracy dydaktyczno-wychowawczej.
W godzinach 8-13 - odbywa się realizacja treści podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Programy uzupełniające:
- „Co? Po co? I jak? - Program wychowania przedszkolnego”
- autor E.: Skłodownik-Rycaj
- numer dopuszczenia DKOS-5002-26/05;
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 4 /2005
- „Dziecięca matematyka - Program dla przedszkoli i placówek integracyjnych”,
- autor: Gruszczyk-Kolczyńska E., Zielińska E.
- numer dopuszczenia DKW-4012-5/01;
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 6/2001
- „Program współpracy z rodzicami w zakresie terapii logopedycznej”,
- autor: Wójcik K
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 2/2005
- Innowacja Naturalna Nauka Języka
- autor: Czerwieńska-Klemke E.;
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 1/1999
- Innowacja Przyjaciele Zippiego;
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2005
- Program Co , jak, ile
- autor: E. Słodownik Rycaj
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2010
- Program wychowawczy Przedszkola nr 129
- Uchwała Rady Pedagogicznej nr 11/2010
- (1) „Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego” ( Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17)
- (2) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dziennik Ustaw z dnia 10 czerwca 2009 r. Nr 89, poz. 730)
Wybrany program edukacji przedszkolnej dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci i:
- stanowi:
- opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego (Dz. U. z 2009r. Nr4, poz.17),
- zawiera:
- szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
- treści są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
- sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
- metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
- są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 31-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 559