Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zestaw programów i podręczniki

Realizowane programy pracy dydaktyczno-wychowawczej.

W godzinach 8-13 - odbywa się realizacja treści podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

Programy uzupełniające:

  1. „Co? Po co? I jak? - Program wychowania przedszkolnego”
    • autor E.: Skłodownik-Rycaj
    • numer dopuszczenia DKOS-5002-26/05;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 4 /2005
  2. „Dziecięca matematyka - Program dla przedszkoli i placówek integracyjnych”,
    • autor: Gruszczyk-Kolczyńska E., Zielińska E.
    • numer dopuszczenia DKW-4012-5/01;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 6/2001
  3. „Program współpracy z rodzicami w zakresie terapii logopedycznej”,
    • autor: Wójcik K
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 2/2005
  4. Innowacja Naturalna Nauka Języka
    • autor: Czerwieńska-Klemke E.;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 1/1999
  5. Innowacja Przyjaciele Zippiego;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2005
  6. Program Co , jak, ile
    • autor: E. Słodownik Rycaj
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2010
  7. Program wychowawczy Przedszkola nr 129
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 11/2010
  • (1) „Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego” ( Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17)
  • (2) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dziennik Ustaw z dnia 10 czerwca 2009 r. Nr 89, poz. 730)

Wybrany program edukacji przedszkolnej dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci i:

  1. stanowi:
    • opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego (Dz. U. z 2009r. Nr4, poz.17),
  2. zawiera:
    1. szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
    2. treści są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
    3. sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
    4. metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
    5. są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Nr 129 Raj na Skarpie w Warszawie
odpowiada: Irena Wojciechowska
data: 31-05-2015
wytworzył: Irena Wojciechowska
data: 31-05-2015
data: 31-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 31-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 540