KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Zestaw programów i podręczniki

Realizowane programy pracy dydaktyczno-wychowawczej.

W godzinach 8-13 - odbywa się realizacja treści podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

Programy uzupełniające:

  1. „Co? Po co? I jak? - Program wychowania przedszkolnego”
    • autor E.: Skłodownik-Rycaj
    • numer dopuszczenia DKOS-5002-26/05;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 4 /2005
  2. „Dziecięca matematyka - Program dla przedszkoli i placówek integracyjnych”,
    • autor: Gruszczyk-Kolczyńska E., Zielińska E.
    • numer dopuszczenia DKW-4012-5/01;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 6/2001
  3. „Program współpracy z rodzicami w zakresie terapii logopedycznej”,
    • autor: Wójcik K
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 2/2005
  4. Innowacja Naturalna Nauka Języka
    • autor: Czerwieńska-Klemke E.;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 1/1999
  5. Innowacja Przyjaciele Zippiego;
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2005
  6. Program Co , jak, ile
    • autor: E. Słodownik Rycaj
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 5/2010
  7. Program wychowawczy Przedszkola nr 129
    • Uchwała Rady Pedagogicznej nr 11/2010
  • (1) „Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego” ( Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17)
  • (2) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dziennik Ustaw z dnia 10 czerwca 2009 r. Nr 89, poz. 730)

Wybrany program edukacji przedszkolnej dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci i:

  1. stanowi:
    • opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego (Dz. U. z 2009r. Nr4, poz.17),
  2. zawiera:
    1. szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
    2. treści są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
    3. sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
    4. metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
    5. są poprawne pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Nr 129 Raj na Skarpie w Warszawie
data: 31-05-2015
wytworzył: Irena Wojciechowska
data: 31-05-2015
data: 31-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

    Statystyka odsłon tej strony:

    Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 452